Стиль

Ребрендинг відомих модних Домів!

re1

Кілька днів тому модний будинок Calvin Klein змінив логотип. Заяву про зміни було зроблено на офіційній сторінці бренду в Instagram:

«Представляємо новий логотип Calvin Klein. Це повернення до духу оригіналу. Це визнання засновника і основних засад модного будинку. У співпраці з арт-директором і графічним дизайнером Пітером Севілл».
Зміни продиктовані зміною креативного директора бренду. Нещодавно їм став Раф Сімонс. Можливо, таким чином він хоче залишити слід в історії будинку моди. З іншого боку, дизайнер тим самим підкреслює, що зберігає зв’язок марки з її засновником.

 

Давайте згадаємо, які ще Дома зважилися на кардинальний ребрендинг.

YSL — SAINT LAURENT PARIS

re2

Напевно, це найгучніший ребрендинг в fashion-індустрії. Ініціатором зміни трьох заповітних переплетених між собою букв на лаконічне Saint Laurent Paris був новий креативний директор — Еді Сліман. Йому здалося, що логотип вимагає змін. Він вирішив знову ввести більш просте накреслення за зразком 1960-х, також, як і Раф Сімонс, підкресливши зв’язок з корінням.

MAISON MARTIN MARGIELA — MAISON MARGIELA

re3

На відміну від попереднього бренду, цей модний будинок, що славиться своєю таємничістю, прибрав зі своєї назви ім’я засновника, Мартіна Маржела, без гучних заяв. У запрошеннях на кутюрні покази «забули» написати ім’я Martin. Спочатку тільки уважні гості помітили цей ребрендинг. «Новий дизайнер — нове ім’я», так прокоментували зміни представники модного будинку, під новим дизайнером маючи на увазі Джона Гальяно.

LOEWE

re4

«Ін’єкція сучасності і культурної обізнаності», — таким чином охарактеризували глобальний ребрендинг марки в 2014 році. Модний дім вирішив йти в ногу з часом і одним вольовим зусиллям поміняв відразу все: логотип, оформлення упаковки і асортимент продукції. При цьому бренд не забув свою історію, якій більше півтора століття: дизайнери нового логотипу Loewe надихалися спадщиною, яка залишилися від засновника марки, ремісника Енріке Леве Роессберга.

MOSCHINO JEANS- LOVE MOSCHINO

re5

Moschino Jeans був демократичною лінією одягу модного будинку Moschino. Але з плином часу лінія стала втрачати прихильників, через посилення конкуруючих марок. Тому керівництво перейменувало MoschinoJeans в Love Moschino в зв’язку зі зміною концепції бренду.

Ребрендинг в fashion-індустрії не таке вже й рідкісне явище. Відомі будинки моди не бояться змін, яких від них вимагає час і нові тенденції. Проте, більшість брендів за краще вважають дотримуватися принципу: «Все нове — це добре забуте старе».