LIFE

6 речей, які роблять організовані люди

Ви можете вірити чи ні, але організовані люди насправді ліниві.
Пояснюємо: вони не хочуть витрачати масу енергії на пошуки однієї речі, тому що для них це марна трата часу. Крім того, вони дізналися, що час, який вони проведуть, наводячи порядок, дійсно, скорочує процес пошуку конкретної речі. Так що, якщо ви хочете дізнатися, як впоратися з хаосом і навести порядок, спробуйте наші поради, які дозволять вам заощадити час!

1. Чистка – часта та безжальна
Ніщо так не поглинає робочий час, не вимагає стільки неефективних зусиль і не захаращує стільки місця, як безлад. Насправді, він є прокляттям існування організованих людей, тому вони намагаються боротися з ним за будь-якої можливості.

Простіше кажучи, організовані люди часто оцінюють значення своїх речей і позбавляються від тих, які в даний час не використовують. Ця футболка, в якій ви не ходите вже більше року, або цей старий посуд зіпсований до невпізнанності, або навіть усі ці плакати з концертів, які протягом багатьох років збираєте і кидаєте у рулонах під ліжко – організована людина скаже вам, щоб ви все це викинули або комусь віддали.

Більше того, коли ці люди приймають рішення про те, що буде викинуто, а що залишено — вони безжальні. Вони не мають часу, на те щоб проявляти слабкість духу і думати, що може деякі речі коли-небудь знадобляться, а прийняття важких рішень їм дається легко і швидко. Якщо ви не можете робити чистку кожні вихідні, просто робіть це, коли ви вирішите, що настав підходящий момент, наприклад, під час переїзду, весняного генерального прибирання, або якщо ви вирішите очистити свою шафу – все це відмінні приводи, щоб зробити чистку.

2. Організуйте речі у відповідності з потребами
Пам’ятаєте, ми говорили, що організовані люди в основному ліниві? Ось ще один чудовий приклад: вони розкладують речі, керуючись тим, як часто ті використовуються. Практичне взуття в якому вони ходять кожен день? Це, на передній край полиці з взуттям, щоб легко скористатися, а випадкові черевики, які рідко використовують ставляться у дальній кут. Навіщо витрачати час у пошуках чогось, що ви використовуєте регулярно?

Одяг у гардеробі, посуд у шафах на кухні, все щоб полегшити життя. Дотримуючись цієї логіки, рукавиці-ухватки повинні бути в шафці під духовкою, щоб не довелося дарма ходити, коли хочеш щось витягнути!

3. Все повинно мати своє місце
Шкарпетки, ручки, пульт дистанційного керування для телевізора — в будинку людини організованої все має бути на своєму місці. Те що все повинно мати своє місце означає, що організовані люди використовують такі зручності як розбиті на секції висувні ящики, вішалки для ключів і т. д. Як ви вже напевно здогадалися, при цьому береться до уваги пункт № 2.

4. У пошуках нових способів
Якщо ми вже заговорили про те, що все повинно мати своє місце, ось порада яку дасть вам будь-яка організована людина – гаджети для організації дійсно полегшують життя. Від магнітних смуг на кухні, щоб повісити на них ножі та полиць для взуття під ліжком, до фіксаторів для приведення в порядок кабелів. На щастя для вас, якщо ви хочете почати організовувати своє життя, вам не доведеться одразу витрачати на це купу грошей, ви можете робити це у своєму власному темпі.

5. Привчіться використовувати етикетки
Організовані люди знають де що знаходиться, не важливо, чи це їхня шафа з одягом, або повна поштова скринька, тому що навчилися використовувати етикетки. Почніть з місця у вашому будинку, в якому найважче щось знайти, навіть якщо це ваша електронна поштова скринька.

Багато інтернет-сервісів дозволяють створювати барвисті етикетки за допомогою яких ви зможете сортувати свою пошту і зробити так, щоб раз і назавжди там встановився порядок. Інструменти, документація або кабелі для підключення гаджетів (цього добра вистачає у кожному будинку), всі ці речі стають простішими і зрозумілішими за допомогою етикеток.

6. Починайте і закінчуйте проекти відразу
Життя в хаосі дуже напружує організованих, тому вони воліють починати з проектів організаційних або з чистки. Більше того, починаючи їх виконувати, вони не зупиняються до тих пір, поки не закінчать – що може призвести навіть до пригніченості, особливо якщо на пару годин прийшлося відкласти свій обід.

Не потрібно бути настільки рішучим, але ви повинні навчитися ставити цілі та реалізовувати їх так швидко, як це тільки можливо. Таким чином, ви не будете витрачати час на зайву організацію до тих пір, поки ваша квартира знову не почне цього потребувати.

Організованість може здатися трохи обтяжливою, але є таке поняття як звички, завдяки яким у довгостроковій перспективі бути організованим стане набагато легше. Поради з цього списку допоможуть вам організувати своє життя, але не потрібно відразу виконувати всі. Робіть все у прийнятному для вас темпі.

Вам также может понравиться...