Стиль

Louis Vuitton: історія легендарної монограми!

З безпомилково впізнаваною монограмою «LV» в своєму логотипі, Louis Vuitton визнаний одним з найпрестижніших фешн-брендів світу. Починаючи в 1854 року з виробництва дорожніх сумок, бренд, заснований в Парижі Луї Віттоном, з роками трансформувався в гіганта світу моди.
Після злиття Будинків Moët і Hennessy в 1987 році, він став діамантом в короні титану розкоші, корпорації LVMH, що включає в себе такі марки, як Fendi , Marc Jacobs , Givenchy та інші.

lui3

Центральною фігурою тривалого успіху компанії Louis Vuitton протягом останнього століття був логотип торгової марки, що вишукано покриває поверхню всіх виробів Дому, включаючи і легендарні валізи Луі Віттон.
Свого часу актор Джордж Гамільтон замовив валізу зі спеціальними відділеннями для мартіні-шейкера і кишенями для складання костюмів Anderson & Sheppard, а як допопвнення — сумку для собаки і сумку для гольф-приладдя. Така валіза й сумки до цих пір випускаються в коричнево-бежевій комбінації кольорів, з 1888 року така гамма вже стала класикою.
А культова монограма «LV», вперше була розроблена в 1896 році сином Луї — Джорджем Віттоном. З того моменту вона стала невід`ємною складовою модного Дома.

Louis Vuitton Shop in Tokyo

Louis Vuitton Shop in Tokyo

Сьогоднішній статус оплоту високої моди був отриманий здебільшого завдяки креативному директору Дому — Марк Джейкобсу. З 1998 року цей американський митець моди відроджував марку Луі Віттона, розвиваючи колекції жіночого та чоловічого одягу, а потім вже й такі категорії аксесуарів як вишукана біжутерія, брендові годинники і сонцезахисні окуляри. Більш того, він вніс особисті інновації в традиційний логотип Louis Vuitton за допомогою співпріці з такими художниками як Стефан Спруз, Річард Прінс та неперевершенийТакеши Муракамі, які роззробили значки LV в різних кольорах. Це надало класичнім моделям Луі Віттона сучаснішого характеру, а сумки обмеженого тиражу стали предметом гордості колекціонерів.

У 2004 році Louis Vuitton відсвяткував своє 150-річчя вечірками по всьому світу, а в 2007 році став сенсацією завдяки рекламній кампанії, створеної фотографом Енні Лейбовіц , яка об’єднала таких різнобічних персон, як Михайло Горбачов і тенісна парочка Штеффі Граф і Андре Агассі. У рекламних кампаніях Louis Vuitton брало участь безліч знаменитостей, серед яких були Скарлет Йоханссон і Мадонна, яка неодноразово ставала обличчям бренду.
Зараз Louis Vuitton налічує мільйони прихильників по всьому світу, які просто обожнюють речі із знаменитою символікою і для яких дуже важливо відчувати себе частиною цього легендарного фешн-бренду.