Схоже, з призначенням Ріда Кракофф на місце художнього директора Tiffany & Co старий-добрий ювелірний Дім ми не впізнамо. У всякому разі певні трансформації вже почали відбуватися. Так, обличчям нової кампанії стала Леді Гага — і це в Будинку, де раніше дотримувалися консервативних поглядів, запрошуючи до участі в зйомках моделей.
Леді Гага стала героїнею 60-секундного фільму, приуроченого до випуску нової колекції Tiffany City HardWear, а прем’єра ролика відбулася прямо під час 51-го Супербоула 5 лютого — фінальної гри за звання чемпіона Національної футбольної ліги США, в силу своєї значущості прирівнюється до національного свята.
«У Нью-Йорку ти народжуєшся з усвідомленням того, що Tiffany & Co. — найкраща ювелірна марка і те місце, де творяться чудеса. При цьому незважаючи на статус ікони, вона продовжує розвиватися і йде в ногу з часом », — прокоментувала Леді Гага.
Авторство чорно-білого рекламного ролика належить Девіду Сімс, а за стиль вже вкотре відповіла Грейс Коддінгтон.
https://www.youtube.com/watch?v=tGuNdkyvfSc